B2B

Info retur

Stimate Client,
            In primul rand, va informam ca, potrivit legii (OG nr. 34/2014, articolul 9, privind regimul juridic al contractelor la distanta), mentionata mai jos, aveti dreptul de a va retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract ├«n afara spa┼úiilor comerciale, f─âr─â a fi nevoit s─â va  justificati decizia de retragere ┼či f─âr─â a suporta alte costuri dec├ót cele prev─âzute la art. 13 alin. (3) ┼či la art. 14  din aceeasi ordonanta.

Astfel, conform OG nr. 34/2014, articolul 9, privind regimul juridic al contractelor la distanta:

(1) Cu excep┼úia cazurilor prev─âzute la art. 16, consumatorul beneficiaz─â de o perioad─â de 14 zile  pentru a se retrage dintr-un contract la distan┼ú─â sau dintr-un contract ├«n afara spa┼úiilor comerciale, f─âr─â a fi nevoit s─â justifice decizia de retragere ┼či f─âr─â a suporta alte costuri dec├ót cele prev─âzute la art. 13 alin. (3) ┼či la art. 14.

(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

b) ziua ├«n care consumatorul sau o parte ter┼ú─â, alta dec├ót transportatorul ┼či care este indicat─â de consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a produselor, ├«n cazul contractelor de v├ónzare, sau:

(i) ├«n cazul ├«n care consumatorul comand─â printr-o singur─â comand─â produse multiple care vor fi livrate separat, ziua ├«n care consumatorul sau o parte ter┼ú─â, alta dec├ót transportatorul ┼či care este indicat─â de consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a ultimului produs;

(ii) ├«n cazul livr─ârii unui produs care const─â din mai multe loturi sau piese, ziua ├«n care consumatorul sau o parte ter┼ú─â, alta dec├ót transportatorul ┼či care este indicat─â de consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) ├«n cazul contractelor pentru livrarea periodic─â de produse pe o perioad─â de timp determinat─â, ziua ├«n care consumatorul sau o parte ter┼ú─â, alta dec├ót transportatorul ┼či care este indicat─â de consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a primului produs;

c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.

(3) P─âr┼úile contractante ├«┼či ├«ndeplinesc obliga┼úiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonan┼úe de urgen┼ú─â.

Pentru a va exercita dreptul de retragere, este necesar  sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

De asemenea,  pentru a va exercita dreptul de retragere,  trebuie sa inregistrati o cerere de retur.

Cererea de retur se poate face direct din contul clientului daca acesta are un cont creat pe site, sau descarcand formularul de retur si trimitandu-l pe adresa de mail hello@contakt.ro.

               Daca veti opta pentru retragere si veti utiliza corect procedura de retragere, incluzand returnarea corespunzatoare a produselor, va vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, excluzand costurile livrarii, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. 
                       O conditie esentiala pentru rambursarea acestor sume, o reprezinta expedierea de catre dvs. a produselor pe care doriti sa ni le returnati la adresa Str. Mangalia, Nr. 61,Timisoara, Timis, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor in cazul in care acestea nu prezinta defecte de fabrica sau defecte independente de dvs. la momentul primirii.

In cazul produselor livrate gresit de catre noi, le vom inlocui pe cheltuiala noastra, iar daca dvs. ne veti livra gresit produsele returnate, nu veti beneficia de rambursarea pretului acestora.

Clientul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor returnate, in situatia in care acestea au suferit deteriorari,   ca urmare a unor  manipularii gresite, altele decat cele necesare pentru determinarea functionarii produselor ( produs returnat zgariat, fara ambalaj, sau orice alte defecte aparute in urma manipularii gresite a produsului).

In cazul in care inregistram din partea dvs. o atitudine abuziva prin returnari repetate, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

 Deteriorarile de orice natura a produselor precum si defectiunile aparute la acestea ca urmare a manipularii si/sau utilizarii gresite a produselor de catre Client, nu intra in responsabilitatea noastra. De aceea, va recomandam sa va informati cu privire la produsele pe care le achizitionati si sa le folositi corespunzator.

Raspunderea vanzatorului privind garantia legala de conformitate, potrivit prevederilor art. 9-14 din Legea nr. 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, acest termen se va reduce la durata medie de utilizare.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului, daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului defect,  in termenul maxim de 14 zile prevazut de lege, fara costuri pentru consumator. Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, pe motiv de neconformitate,  daca lipsa conformitatii este minora. Stabilirea neconformitatii si a gradului de gravitate a acesteia se face conform prevederilor standardelor nationale SR ISO 3951/1998 si ale altor acte normative referitoare la neconformitati.

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile. Clientul trebuie sa isi dea acordul in scris, fara echivoc, in termen de 48h de la comunicarea costului de reparatie, cu privire la suportarea acestui cost.

Responsabilitatile Clientului

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de Client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

┬Ě         S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;

┬Ě         Numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;

┬Ě         Sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;

┬Ě         Produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;

┬Ě         Echipamentele au suferit socuri mecanice prin presare, lovire etc.

┬Ě         Nu se acorda garantie pentru defectele generate de socuri mecanice sau de fluctuatii/varfuri de tensiune, lipsa impamantarii, utilizarea sau expunerea in conditii de mediu improprii (alimentare la tensiune necorespunzatoare, umezeala excesiva, lichide, praf, temperaturi necorespunzatoare etc.)

┬Ě         Nu se acorda garantie produselor care prezinta urme de uzura specifica in urma utilizarii.

┬Ě         Garantia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate, sterse, inlocuite sau au fost facute ilizibile.

In cazul foliilor de protectie pentru telefon (indiferent de materialul din care sunt confectionate) garantia se acorda doar daca produsul a fost montat intr-o unitate GSM autorizata.

Vanzatorul recomanda cumparatorului sa pastreze ambalajele originale ale produselor, in vederea expedierii acestora in conditii corespunzatoare, pentru asigurarea garantiei.

Pentru returnarea produselor comercializate de SC CONTAKT EXPRESS LOGISTIK ne puteti contacta telefonic la numarul: 0371536280, sau ne puteti scrie pe hello@contakt.ro

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Descarca document: AICI (Document retur)

Prin utilizarea acestui site iti exprimi acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri.

Permite cookie-uri