B2B

Top 3 aplicatii gratuite care iti vor spori productivitatea

Top 3 aplicatii gratuite care iti vor spori productivitatea

"Daca nu te pregatesti, te pregatesti sa esuezi" este un citat celebru al lui  Benjamin Franklin si deseori poate descrie lipsa gestionarii timpului si a productivitatii, nu doar in business ci si in viata de zi cu zi.
Fie ca lucrezi pe cont propriu, faci parte dintr-o echipa sau ai nevoie de cateva instrumente pentru o scurta organizare a activitatilor din viata ta, in acest articol vei regasi top cele mai bune aplicatii de gestionare a timpului si automat de crestere a productivitatii pentru a-ti reda echilibrul pe toate planurile. 

Instrumentele de productivitate vin in diverse forme si adesea adopta abordari diferite insa voi incerca in acest articol nu doar sa le enumar ci sa iti ofer avantajele fiecaruia pentru rezolvarea problemelor tale. Hai sa incepem!


1. Wunderlist

Disponibilitate: Windows, Mac, iOS, Android, Chrome, Safari
Pret: Gratuit sau 4,99$/utilizato
r

Wunderlist este o aplicatie de gestionare a sarcinilor cu tot felul de functii avansate. In timp ce Trello a fost conceput doar pentru echipe si ToDoist pentru persoane fizice, Wunderlist incearca sa acopere ambele segmente. In opinia mea, Wunderlist se simte mai degraba o alternativa Trello, care in loc de structurarea prin cartonase integreaza listele de sarcini.
In loc de cartonase, poti crea liste care la randul lor pot fi grupate in foldere. Poti oferi acces de vizualizare si editare pentru fiecare folder si altor persoane din echipe/familia ta.

Caracteristici cheie:
- Liste de sarcini: creezi liste de sarcini pentru persoane si/sau echipe care la randul lor pot fi grupate in foldere pentru sarcini sau proiecte mai mari.
- Gestionarea rapida: poti seta termene limita, atribui sarcini, seta memento-uri si adauga comentarii sau note

La fel ca si Trello, Wunderlist este o platforma avansata ce ofera o multime de caracteristici de productivitate gratuite si in cazul in care doresti o experienta completa poti opta pentru abonamentul full la un pret relativ mic. Tu decizi pe care o preferi.


2. Trello
Disponibilitate: Windows, Mac, iOS, Android si Web
Pret: Versiune Gratuita sau Versiune Business Class cu 9,99 USD/luna pe utilizator

In caz ca nu ai mai auzit de el, Trello, este o aplicatia simpla si usor de utilizat in ceea ce priveste gestionarea proiectelor in cadrul echipelor care se afla in continua colaborare. Platforma se bazeaza pe metoda de management Kanban care provine la randul ei din Japonia si arata conform imaginii de mai jos.


In esenta, sarcinile sunt adaugate si organizate in coloane ce reprezinta starea acestora: To-Do, Doing si Done ceea ce te ajuta sa tii evidenta progresului. Sarcinile pot fi grupate in diferite tablouri si carti  care pot contine mai multe sarcini in sine. Sarcinile individuale pot fi alocate grupurilor sau membrilor echipei cu termene si liste de verificare.

Caracteristici cheie:
- Management de proiect: Trello este o aplicatie simpla, usor de utilizat pentru managmentul proiectelor si a echipelor care colaboreaza
- Liste de sarcini: creezi liste de sarcini, adaugi termene limita, se pot atribui diferitelor persoane si le poti gestiona pana la finalizarea acestora
- Lucrezi cu oricine: ai posibilitatea de a invita pe oricine pe “tabloul” tau
- Mesagerie instant: discuti cu membrii echipei in timp real pentru stabili sau rezolva sarcinile

Mesageria instanta Trello faciliteaza comunicarea si colaborarea echipelor de oriunde din lume iar membrii se pot alatura cu usurinta, insa in cazul versiunii gratuite vor fi limitati la un singur “tablou”.


3. Airtable
Disponibilitate: Windows, Mac, iOS, Android
Pret: Versiune Gratuit, 10 USD/luna - Abonament Plus, 20 USD/luna - Abonament Pro 

Suntem norocosi ca avem la dispozitie o asa sumedenie de instrumente de productivitate disponibile in ziua de azi, dar acest lucru nu a fost mereu asa. Pe vremuri, Microsoft Excel a fost intrumentul de baza ales pentru managementul proiectelor. Si, desi este posibil sa nu fie cel mai intuitiv instrument in acest scop, Excel este surprinzator de capabil.

Airtable este construit in jurul formatului de “foaie de calcul” si pentru multi aceasta este o veste minunata in cazul in care erau obisnuiti cu gestionarea proiectelor in Excel. Platforma va fi familiara pentru oricine are experienta Excel (sau aplicatii similare de foi de calcul) dar functionalitatile sunt mult mai avansate si asta fara sa fie nevoie de a invata formule si functii.



Interfata Airtable functioneaza ca o foaie de calcul, dar este mult mai intuitiva si include tot felul de functionalitati care fie nu sunt disponibile in Excel, fie sunt dificile de realizat. Cu Airtable, puteti crea si atribui sarcini, seta statusuri, adauga atasamente si include note.. Si toate astea prin doar cateva clickuri.

Caracteristici cheie:
- Managementul proiectului:  Airtable transforma foile de calcul intr-un instrument complet de gestionare a proiectelor 
- Campuri dinamice: poti transforma campurile in casete de selectare sau ai posibilitatea de a adauga linkuri, atasamente, note text catre campuri
- Moduri diferite de vizualizare: gestionezi proiectele in mai multe vizualizari - grila, galerie, calendar si Kanban
- Colaborare in echipa: membrii echipei pot interactiona cu proiectele, pot actualiza starile sarcinilor, pot adauga mesaje si pot prioritiza fluxurile lor de lucru

Airtable include, de asemenea, mesageria instantanee pentru o colaborare perfecta, iar suportul sau pe mai multe platforme face acest lucru accesibil fiecarui membru al echipei, indiferent unde se afla sau ce sistem de operare foloseste.

In concluzie, acestea sunt top trei aplicatii gratuite care vor spori productivitatea si te vor ajuta la o mai buna gestionare a timpului tau, cat si a echipei tale. Intre timp, te invit pe www.contakt.ro sau in aplicatia mobile unde pe langa peste 8500 de modele de accesorii diferite pentru telefoane vei gasi si alte gadget-uri ideale pentru biroul tau de acasa. Pe curand! 


Prin utilizarea acestui site iti exprimi acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri.

Permite cookie-uri